2009. jan. 8.

A 10 leggyakrabban ismételt - esküvő dekorációs - kérdés

1. A rendezvény előtt mennyivel kezdjem megkeresni a dekorációs céget?

2. Mit kell tennem az ajánlatkéréshez?

3. Az árajánlat kérése jár e kötelezettséggel?

4. Miért érdemes mindent egy cégre bízni?

5. Szükség van személyes találkozóra?

6. Miért ecuadori és holland virágokkal dolgozunk?

7. Mihez válasszam a dekoráció stílusát, színvilágát?

8. Meddig van lehetőségem módosítani?

9. Milyen további teendőim vannak?

10. Mi lesz a rendezvény végén a dekorációval?


1. A rendezvény előtt mennyivel kezdjem megkeresni a dekorációs céget?


Ha tudod akkor kb. 1/2 évvel elötte már nincs korán felvenni a kapcsolatot. Mire az első érdeklődői emaileken, telefonokon, árajánlat kérésen, beérkezésen keresztül eljutsz a konkrét szerződés kötésig, megegyezésig az több hét. A dekorációval foglalkozó cégek abból a szempontból szerencsés helyzetben vannak, hogy egy hétvégére akár több rendezvény dekorációs megbízását is el tudják vállalni, de azért ez a szám persze nem végtelen. Nem is beszélve egy- egy hétvége felkapottságáról, pl. 2007.07.07 vagy említhetném az idei év május 30-át. Szóval érdemes időben elkezdeni.


2. Mit kell tennem az ajánlatkéréshez?


Kérlek töltds le a honlapunk TÁR menüjéből a "Kérdéseink" excel táblát a számítógépedre. A kitöltése nem ördöngösség, ha esetleg van benne olyan tétel amivel nem boldogulsz azt hagyd ki, majd visszatérünk rá. Igyekszünk minél hamarabb összeállítani az ajánlatot, de ha egy héten belül se kapnád meg, akkor kérlek ezt jelezd számunkra, mert műszaki problémák mindig felléphetnek. Az árajánlat megérkezése után nagyon örülünk egy viszont reakciónak, elég csak annyi, hogy köszi, megkaptuk, és rövidesen válaszolunk. Mert sokszor várunk hetekig és mivel nem jön válasz, úgy gondoljunk tárgytalan. Ez esetben, más felkérés elfogadása után sajnos már nem tudunk mit tenni. A felkérések érkezési sorrendje alapján kötjük a szerződéseket.



3. Az árajánlat kérése jár e kötelezettséggel?


Nem, az árajánlat még nem jár kötelezettséggel egyik fél részéről sem. Mint ahogy nem kérünk díjat a megbeszélésekért, helyszín felmérésekért se. Alapvetően optimisták vagyunk és bízunk az emberekben. Összesen egy negatív tapasztalatunk volt az évek során, mikor komplett tervünket végül is egy másik céggel készítették el. De nem ez az általános szerencsére. Nyilván van nálunk olcsóbb szolgáltató, ráadásul említett esetben még szerencséje is volt hiszen kidolgozott ötletet kapott, helyszíni méretekkel, kreatív megoldásokkal..


4. Miért érdemes mindent egy cégre bízni?

Nagyban leegyszerűsíti a szervezést, összhang lesz. Biztosak lehettek a színharmóniában, nem lesz minden kellék más árnyalat. Azonos minőségű, stílusú megoldást kaptok végeredményként.
Hacsak máshogy nem kéritek, az étteremben várnak a csokrok, kitűzők, az asztalokra helyezzük az ültető kártyát, vendégajándékot, az anyakönyvvezető asztalára a szülőköszöntő csokrokat stb.... szóval nem kell szaladgálnotok semmiért, minden ott és úgy lesz ahogyan kértétek. Célunk mindig a lehető legtöbb segítséget nyújtani!

5. Szükség van személyes találkozóra?

Igen. Kell a fizikai kontaktus, hogy lássunk Benneteket, a legjobb persze ha együtt :) néha egy pillantás, egy gesztus és már látjuk is magunk előtt, hogy milyen lesz a dekoráció, milyen a stílusotok. Hogy miért nem elég megírni, hogy extrém csokrot szeretnénk kálából? Hát mert higgyétek el, ami nektek már extrém, az lehet nekünk még egyáltalán nem az, mert mi mondjuk sokkal bátrabban belenyúlnánk egy extrém megoldásba. Szóban van lehetőség egy perc alatt újabb és újabb variációkat megvitatni, mindez e-mailben szaggatott, nehézkesebb. Szinte minden menyasszony úgy kezdi, hogy az ő ruháján nincs seeeemmi különös, aztán mikor meglátjuk a képet csodálkozunk. Volt már egyszerűnek minősített csupa kristállyal kirakott, vagy extrém kivágott.... ruha költemény. Sokszor elég ha elmeséltek magatokról pár mondatot és már "levesszük" hogy használhatunk e pillangókat vagy inkább semmi szirom meg hab :)

6. Miért ecuadori és holland virágokkal dolgozunk?

Mert kipróbáltuk hidegben, hőségben, víz nélkül, napon... szélsőséges helyzetekben. Mert nincs ismétlési lehetőség akkor és ott bizonyítania kell, és ezek a virágok ezt tudják. Mert hihetetlen a szín és forma választék, mert akár több száz pontosan egyforma szálat is tudunk rendelni belőlük. No meg nem is beszélve arról, hogy mesések!

7. Mihez válasszam a dekoráció stílusát, színvilágát?

A dekorációt a helyszín adottságaihoz, a terem berendezéséhez, színvilágához, a környezethez. Ez még így is tág határokat enged, ezen belül legyen olyan amilyen tetszik Nektek! amiben jól érzik magukat a vendégeitek! NE a menyasszonyi ruha színe határozzon, az elég ha a menyasszonynak tökéletes :) ez sem könnyű döntés

8. Meddig van lehetőségem módosítani?

Az esküvő előtti 14. napig még bármit változtathatsz, akár az egész koncepciót is! Utána azért nem, mert leadjuk a szálra lebontott virág megrendelést és elindul a folyamat. Ettől kezdve ezek a virágok már a tieid, hozzájuk pótolni sem tudunk már ugyanolyat.

9. Milyen további teendőim vannak?

Ha már mindent részletesen egyeztettünk, a szerződést is megkötöttük akkor hátra dőlhetsz, a java munkán Te már túl vagy, csak apróságok maradtak. A neveket az ültetéshez 2 héttel , a kontakt személyek elérhetőségét, a technikai részletek tisztázását egy héttel a nagy nap előtt várjuk.

10. Mi lesz a rendezvény végén a dekorációval?

Ezzel nincs teendőd, mi intézzük a kellékek bontását, elszállítását. A virágcsokrok, asztal díszek a tieitek, ezt ne felejtsétek el szétosztani a rokonok között.

Rita

Nincsenek megjegyzések: