2008. okt. 21.

Mérlegelés

"A részletek lehetnek változatosak és eltérőek, de az alapélmény- minden emberi élet közös alapélménye- negyven év alatt csakugyan megtörténik minden emberrel. Megélte a szenvedélyeket, tapasztalta a természeti törvények állandóságát, és teljes bizonyossággal tudja, hogy halandó. Többet nem tudott Caesar sem, Antonius sem, Marcus Aurelius sem, többet nem fog tudni az ember az időben önmagáról és a világról soha. Minden más csak ismétlődés."(Márai Sándor: Füveskönyv, 1943.)

Holnaptól ismétlek:)
Nemrég volt a rádióban egy műsor, azzal játszottak el a műsorvezetők, hogy kinek mi volt az ovis jele, és hogy ez a szimbólum a későbbi életére volt-e hatással. Viccnek indult, mert először nem is magamra gondoltam, hogy vajon a sok labda, autó, gomba, pillangó jelű most vajon mihez is kezd ezzel;) Aztán eszembe jutott, hogy az én jelem szék volt, Anyu utálta is hímezni a ruháimba.
Azért vicc ide, vagy oda épp elég székre húzom a huzatot az esküvőkön :)))

Amúgy véletlenek nincsenek, és szimbológiát se csak úgy tanultam a semmiért, érdekes, tanulságos játék figyelni a jeleket.
A Nagyikámtól egyik szülinapomra kaptam egy gyűrűt, egy masni, még a Bélapapa vette neki az udvarlási szakaszban. Az meg, hogy még ez előtt nem sokkal a férjem vett nekem egy gyűrűt a házassági évfordulónkra ami mit ad Isten, hát nem egy masnit mintáz?
Masnis gyűrű a bal kezemen, masnis gyűrű a jobb kezemen és kötöm a masnikat a székekre :)

Rita

Nincsenek megjegyzések: