2011. jún. 20.

Mutánsok a menyasszonyi csokorban

A hétvégén érdekes beszélgetés fültanúja voltam.
Úgy esett, hogy a helyszín speciális karfás székeire egy másik dekoros cég képviselői húzták a székhuzatot.
Egy ottani felszolgáló hölgy  ( ismervén azt a dekoros kolléganőt, minket meg nem) mikor a virágokat kihelyeztük az asztalokra hozzá rohant oda kifejezni csodálatát mind a virágdíszek, de különösen a csodás rózsáink iránt.

A hölgy mérges arccal, zárt fogsora mögül sziszegve közölte, hogy ő aztán ilyen genetikai mutáns rózsákkal sosem dolgozna.
Nem gondoltam, hogy neki kellene elmagyaráznom a valóságot, mert, hogy finoman fogalmazzak kicsit sem volt befogadó képes :) Viszont nektek azért nyugodt szívvel mesélem, hogy ezek az ecuadori rózsák olyan farmokról származnak melyek az FLP program részesei.
A program többek közt a  környezet védelmét, a géntechnológia elhagyását tűzte ki célul.

A rózsák egyszerűen gyönyörűek, tartósak, szépek, strapabíróak. Utóbbi egy ilyen 30-32 fokos szombaton amikor reggeltől már fotózáson, majd templomi és polgári szertartáson aztán még a vacsorán is szerepelnek jelentős tényező.
Amit nem tudnak az az, hogy nem illatosak, de úgy gondolom ezen a napon ez csekély kompromisszum azért, hogy nem fittyed le a fejük az arák kezében a vonulás során, és nem kókadt csokrot nézhettek a családi albumban még 50 évig.

Rita

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kedves Csajok!
Régóta követem a blogot, és most jött el az ideje,hogy írjak pár sort...hasonlóan esküvőkkel foglalkozom és szeretem mások munkáját is megnézni, ha lehet meg is dicsérni..a Ti munkáitok különösen szépek,szeretem őket..én is ezt a vonalat igyekszem képviselni..a bejegyzéssel egyetértek,nekem is volt hasonló megjegyzésben részem épp a 7végén, és ha lehet így fogalmazni én is kiírtam magamból...igaz még nem számítok öregnek a szakmában:) de kitartás, nem érdemes az irigy konkurenciával foglalkozni.

Üdv.:

Dia
www.zoldio.hu

Rita írta...

Szia Dia!

Köszi! :)