2010. dec. 15.

Szalagos kopogtató

Hozzávalók:
24 cm-es szalma vagy hungarocell koszorú,
22  m selyemszatén szalag,
  2  m organza szalag,
dísztűk vagy gombostűk,
díszek az alkalomnak megfelelően, ízlés szerinti mennyiségben.

A selyemszatén darabokat kitartással és tűkkel rögzítsd az alapra :) Engem a kiszőrösödő apró szálak arra kényszerítettek, hogy egy öngyújtó lángjával a kötések végeit óvatosan megolvasszam (ez rögzíti őket).
További plusz dekoráció nélkül is már különleges ez a koszorú. A szalagok adta mozgalmas struktúra nem is bír túl sok dolgot, ha teleragasztgatnánk épp a lényege veszne oda.
Még amin törtem a fejem az egy elemes égősor volt, azzal is szuper lehetne.


Nyáron kagylókkal, csigákkal, uszadék fa darabokkal díszíteném.
Őszre pedig valamilyen rezes, barnás árnyalatú szalaggal vonnám be a koszorút és gesztenyékkel, falevelekkel bolondítanám meg.
Egy jó színválasztással a felszalagozott alap akár maradhatna a többi évszakra is, csak a kiegészítő kellékekkel lehetne évszakról-évszakra átváltoztatni.



Az elkészült koszorú a világítótornyos adventim stílus hű kopogtató párja.
Mikor hazahoztam a kisebbik fiam azt kérdezte
-Anya, ez egy bolondos páré lesz?
- Persze kisfiam :))) A mienk.

Nézegettem az interneten, hogy ilyen színben ki gondolkozott még. Ezt a gyönyörűséget találtam a Tiffany&Co. -tól. Érdekes, hogy a készítő szintén a szalagokhoz nyúlt, nagyon tetszik!


Rita

Nincsenek megjegyzések: