2010. nov. 27.

Christmas-island

A napokban egy megbeszélésen azt mondta nekünk egy menyasszony, hogy azt látja a munkáinkon, hogy szeretünk egyedi koncepcióban  gondolkodni.
El nem mondhatom ez mekkora öröm volt!
És ez őt arra késztette, hogy végig gondolja saját esküvőjükön ez hogyan lenne megvalósítható. Nem szeretném előre elárulni micsoda klassz, egyedi, ötletes saját kezűleg készített vendégajándékot eszeltek ki, mert a falnak is füle van :)

Legmerészebb álmaimban sem gondoltam volna, hogy már az adventi koszorúkban is lesz igény ezekre a kreatív megoldásokra. Mikor Ági megkeresése megérkezett egy türkiz koszorúra ujjongtunk! Ez aztán igazán nem egy megszokott színvilág!
Esküvőjük 3 évvel ezelőtt volt, a Mártoni Csárda oldalán találtam egy képet ami okán történt ez a mostani megbízás is.
Álltunk egymással szemben Mónival a munkapult két oldalán és csodáltam a készülő koszorút. Addig-addig bámultam míg megláttam a polcon a türkiz világító tornyokat. És már tudtam is, lesz ami lesz! Kinek illene nálam jobban egy  ilyen megoldás? Hiszen a karácsonyt évről-évre mindig a kis-Duna közepén a Rafás-szigeten ünnepeljük.

A koszorú jelképezi a világító torony alatti karácsony szigetet. A minőségi nobilis fenyőből kötött dús koszorú kiváló alap volt, a forma kínálta a lehetőséget a koszorú egész felületének bedíszítésére.





Rita

Ui.: az ötletadó adventi koszorút is nem sokára mutatjuk!

Nincsenek megjegyzések: