2010. jan. 4.

2009-ről még

Már nem is emlékszem az év elejére olyan rég volt és annyi minden történt velünk.
Voltunk valentin napi csokrokat kötni nem keveset fff, megtartottuk a szokásos dekorációs bemutatónkat, sok-sok újdonsággal amit a szezonban előszeretettel használtunk.
Megint kötészeten voltunk csak anyáknapin, na ez kemény menet volt többek között itt dőlt el, férjhez megyek :)
Innentől gyorsvonatra szálltunk, mert már a lánybúcsún veszek részt ami életem egyik meghatározó napja és élménye.
Aztán az esküvő. Igazi hisztisvérmenya lettem :)
Na, ezen is túl voltak hullám völgyek, volt amikor fizikai fájdalmat éreztem egy -egy csokor megkötésénél, de hát tudjátok nem lehet hibázni bármilyen rossz napja is van az embernek( inkább ne legyen).
Voltak tényleg nagy röhögések,nyerítések. Szereztünk új barátokat,ismeretségeket.
Újítottunk, agyaltunk, osztottunk-szoroztunk.
Eljött az évvége és különböző cégeknek karácsonyi partykat csináltunk.
Itt jelentem, hogy logisztikából kitűnőre vizsgáztunk!
És a csattanót a végére hagytam, Rita karácsonyi bevásárlókörúton volt amikor felhívott:
-Ülsz?
-Nem.
-Akkor ülj le, mert olyat mondok, hogy ..
-Na mi történt?
-A Cora-ban vagyok, kérsz karácsonyra kívánság lámpást????
-Miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii?????????????????Öhm, nnnynnyo .....
-Halló itt vagy?
-Igen,
- 400,- Ft/db mennyit vegyek de ennél a résznél már ordított ő is és én is.
Egy korábbi bejegyzésben már írtam erről, akit érdekel a sztori eleje az keresse a Szomszéd fűje mindig zöldebb c. bejegyzést.
A bizniszről ennyit, 400,- ft-ért hozzá juthat bárki.
Felelősség,engedély?? ugyan már....... goodbye 2009



Móni

Nincsenek megjegyzések: