2009. nov. 8.

Valami organikus

Így szólt a megrendelés a telefonon keresztül. Utazási irodák kínálták szolgáltatásaikat, Ausztriába. Kérésük az volt, hogy csak természetes anyagokat használjunk fel.

Már láttam hasonló megoldásokat külföldi oldalakon, de ott esküvőre használták a farönköt. Mikor a piacon vásároltuk a hozzávalókat akkor a Rita megkérdőjelezte a végeredményt. Főleg akkor mikor a tujákat válogattuk és én ragaszkodtam hozzájuk :) na ez volt az a rész, hogy azt mondta :- Te biztosan tudod, hogy mi lesz ebből!?

A kompozíció tartalmaz még mohát, hypericumot, anemonet, fafül gombát, tapló gombát, licopodiumot, páfrányt.

Itt szólnék a másik pipikémről is, ezt is más oldalakon láttam, Rita által elkeresztelt "marketing cetli "névre hallgató kis lapocska. Kedvemben járt, készített pár darabot addig rágtam érte a fülét, ezt is láthatjátok a képeken.

Ui: Tessék a részletekben elmerülni, hosszas nézegetés után mesevilágban érzitek majd magatokat!

Móni



Nincsenek megjegyzések: