2009. nov. 6.

Hasznos segítség

Bár tudom, hogy macerás dolog összeállítani az ültetési rendet én már a közepes létszámú esküvők esetében is feltétlen javasolnám.
De ha ez meg is születik, nagy nehezen (a téma egy külön bejegyzést is megérdemel) akkor sincs még vége!
Borzasztó nagy segítség a terembe belépő, amúgy is már elvarázsolt,lebegő vendégeknek ha nem kell 10-20 asztal körbejárniuk a nevüket keresgetve, vagy az egy szem vőfélyt/ceremónia mestert faggatni, hogy Kovács Béláné vagyok, tessék mondani én hol ülök?
A segítség egy a bejáratnál frekventált helyen elhelyezett tábla képében jelenhet meg!
Részünkről van már fa táblánk, fém táblánk, fehér táblánk, krém színű antik táblánk ... szóval felkészültünk! A/3-as méretű legalább legyen a rajz, hogy sk. otthon rajzoljátok, nyomda segítségével készül vagy ránk bízzátok, nos ez már részlet kérdés.
Nem egyszer el is rugaszkodhatunk a tábla dologtól, mert más, a dekoráció stílusához illeszkedő ötletes megoldás is születhet a hagyományos álló tábla helyett!

Mindennek eljön az ideje, legalább 2 éve, hogy az én Andi barátnőmtől kaptam egy darabka rózsa mintás pamutvászon anyagot. Anno közös hobbink(decoupage)kapcsán ismerkedtünk meg az indexen, és sokszor kaptam máskor is kellékeket, egy-egy szép decu papírt ..., de anno ez az anyag meglepett, erre máig emlékszem. Tetszett-tetszett, de el nem bírtam gondolni mit kezdjek vele. Először gondoltam varrok belőle párnahuzatot, de még arra is kicsike volt, így hát szépen becsomagoltam és várta az ihletet.
Hogy, hogy jön ez most a táblákhoz? Hát úgy, hogy sokszor hívtatok, írtatok kétségbe esve az esküvő előtti délután, hogy "-baj van! lemondta 8 vendég! borul az egész ültetés! mit lehetne csinálni?" Ilyenkor mi is naaagy bajban voltunk, hiszen ilyenkorra már rég készen vagyunk az előkészületekkel, a tábla már csomagolva vár a bepakolásra mi pedig bőszen a virágokkal foglalkozunk, szóval nem tudunk újra nekikezdeni előröl.
És akkor eszembe jutott a rózsás textilem! :)
Pont akkora volt, hogy bevonhattam vele egy A/3-as méretű alapot.
Az asztaltársaságok nevei gombostűvel vagy a szalagok alá betűzve is rögzíthetőek. Ha pedig átszerveződik egy asztal elég csak azt az egyet módosítani.


Rita
forrás: http://www.kreativeskuvosziget.hu

Nincsenek megjegyzések: