2009. okt. 7.

Kicsit öko esküvő filing

Nekem bizonyára az összhatás valahogy az volt a hétvégi esküvőnkkel kapcsolatban.
100%-os a szabadban lett volna de így is a hangulata engedte, hogy le ökozzam :)
Anita és Gergő határozott alap elképzeléssel kerestek meg minket.
Zöld,zöld,zöld mindenhol. Abban a szerencsés helyzetben lehettünk, hogy közel engedtek magukhoz, betekintést kaptunk a mindennapi életükbe, személyiségükbe.
Későbbi elmélkedésekkor meg állapítottuk, ennek köszönhető a telitalálat!
Elmondásuk alapján, természet szeretők és imádják a baglyokat, gömb formákat és a gombákat.
Hát így lett öko esküvő. Az asztaldíszeikbe az alábbi virágok kerültek: orcidea, rózsa, santini ( ez az egyik favorizált virág), hortenzia, dendrobium, lisianthus és a kicsi barna ahogy kérték fafül gomba.



A koncepcióhoz Anita kérésére párosultak a santini gömbök, amit meglepetésnek szánt kedvesének egy kuvik párral a tetején.
Lelkesedésünk ezerrel tombolt, így a mécsestartóba lógatott gömbökre is kerültek optimista baglyok. Pénteken alig bírtunk magunkkal, szúrtuk a gömböket és a díszeket és minden elkészült darab után valami mély elfogultsággal, teljes nyugalommal dobozoltam a virágokat.


És lám, szombaton felépítettük a csodát, néha kezdtem múzeumban érezni magam, mert mikor egy-egy újabb ember lépett a termbe akkor előkerültek a fényképezőgépek és katt-katt, majd sutyorogás.


Pár bejegyzéssel korábban már írtam az üvegbúra szerelemről :) így most kiélvezhettem ennek örömét is. A mi ajándékunk a párnak a következő megoldás lett, kicsi" kreatív esküvő sziget"a búra alatt.


Számomra az elégedettség másnap teljesedett be, mikor a telefonból Anita szólt :
- Most ébredtünk és még az ágyban fekszem, de az első gondolatom Ti voltatok............


Nem részletezem tovább de azért nagyon köszönjük a lehetőséget Nektek!

Móni

1 megjegyzés:

Gergely Fliegauf írta...

Kedves Móni és Rita,

bocsánatot kérek, hogy nem voltam jelen az értékelő tanácskozáson. A lagzi olyan jól sikerült, hogy aludnom kellett. Hadd írjam ide, hogy a gomba-búra meglepetés teljesen feldobott, amikor először megpillantottam a félig megvilágított teremben, az ajándékasztalon.
A kuvikokkal kapcsolatban meg most hirtelen nem is jutok szóhoz. Ahogy megláttam őket (a DJ csalt be engem, Anita csak később mutatta volna meg...), majdnem elájultam, hogy nahát, ennyire személyes dolog is ott lehet dekorként. Ha esetleg férfiak is olvassák ezt a blogot: hát rajta, gondoljatok bele, hogy a dekoráció a tervezett esküvő maga, nagyon kell ügyelni rá, és íme két lány, aki tényleg szenvedéllyel képes elkészíteni a szívetek legtitkosabb vágyát is.

üdvözlettel: Gergő