2012. febr. 24.

Szabad vagy nem?

megírnom?
Sokáig tépelődtem e post megírásán, de a bennem dúló ki nem mondott szavak,mondatok most túl buzogtak..........
Pár szóban a szolgáltatásunkról írnék.
Cégünk komplett dekorációk kivitelezésével foglalkozik pont.
Rész feladatokkal nem mint pl, székhuzat bérlés, masni bérlés vagy kellékek bérbeadásával pont.

Miért?

Az oldalon feltüntetett referencia anyagból, ha valaki számára továbbra is az jön át, hogy csak bizonyos dolgokat végeztünk el az adott helyszínen, azt nagyon sajnálom! Akkor nem én vagyok a megfelelő szolgáltató a számára.
Igen, mindent csinálunk!

A Hiltonban sem foglalunk asztalt vacsorára,de csak szalvétát kérünk!!??
Vagy a fotóst sem kérjük meg adja kölcsön a fényképezőgépét, majd Józsi bácsi kattintgat helyette?!
De a legjobban azt szeretem, amikor a virágot is más szeretné beszerezni helyettem :) én csak kössem meg!

Hogy is van ez kérem?
Nem értem.

Keresem a választ :)

Móni

1 megjegyzés:

Tünde írta...

Kedves Móni!

Szerintem ezen ne bosszankodj, ha valaki nem érti mit is kínálsz, akkor nem érdemes tovább rá egy szót is fecsérelni.
Van aki igényes, és az esküvőjén is ezt várja, és van aki nem, annak elképzelése sincs róla, hogy is kellene megszervezni, na abból lesz káosz. Ilyenhez nem hiszem, hogy adnod kéne a neved.
Persze van egy kategória még, akinek van igénye csak sajnos pénze nincs rá, nos itt kell átgondolni, hogy mi az amire többet költök és mi az amire kevesebbet. Én azt gondolom, hogy ha kevés pénzből kell megoldani, akkor nem kell fűt-fát meghívni, és limuzint bérelni, meg galambot és pillangót eregetni és sorolhatnám még a felesleges kiadásokat. Egy biztos, a meghívott vendégek a legtöbb időt az asztal mellett ülve töltik, és ennek kell hangsúlyosnak lenni, itt kell figyelni az apró részletekre, mert erre fognak emlékezni a vendégek, és a finom ételekre.
A mi vendégeink a mai napig emlegetik, hogy milyen gyönyörű volt a dekor, és mennyire jól érezték magukat, és a hölgy vendégek folyamatosan beszámolnak a kis ibolyák növekedéséről, bőszen gondozzák őket.
Szerintem ez a lényeg!
Mi is arra helyeztük a hangsúlyt, hogy szép legyen a helyszín és finom az étel.
Minden tökéletes volt.

Üdv. Tünde