2011. jún. 14.

Kerekecske gombocska vagy dombocska?

Szerintem dombocska a formáját elnézve :)
Ezt a csodaszép menyasszonyi csokrot Zsuzsinak kötöttem.

Személy szerint én nem szeretem a bordó színt. De ez más volt. Némi pink és mályva folttal és a
virágok közt megbújó kristályokkal, pompás látványt nyújtott!


Amit még Zsuzsi sem tud, hogy a Nagymamámtól örökölt brossal díszítettem  a szárát.
Mellé nem hiányozhatott egy gyönyörű hajdísz sem!


Felhasznált virágok: rózsa: black magic, duo, piano red, alstroemeria, phalaenopsis orchidea.

Móni

Ui.: Zsuzsiék tegnap  írtak nekünk, a kör bezárult:
"Mi megálmodtunk egy esküvőt mely valóra vált!! és ehhez nagyban hozzájárult a Ti kreatív és szeretetből eredő munkátok.

Nagyon köszönjük!!!! fantasztikus, életre szóló emlék marad számunkra. 

Olvastuk a blogotokat s nagy megtiszteltetés volt nagymamád brossának a felhasználása a csokornál. 
Lehet hogy már említettem, hogy szeretett nagymamám sírjára fogom elhelyezni a csokrot. 
Sajnos ő mar nem lehetett velünk e nagy ünnepen, csak lelkiekben éreztük szeretetét.
ps: de a bros persze mindenképpen emlék marad és megtartom!
Üdv. Balirol 
Zsuzsi Dani"

Nincsenek megjegyzések: