2011. máj. 24.

Újságpapíros esküvői dekoráció

Kriszti és Csabi esküvőjét mutatjuk be ebben a postban.
Rég kezdődött kapcsolatunk, elsőre egymásra kattantunk.
Teltek múltak a hetek, Kriszti mindig kitalált valami újat, ha nem akkor Mi.
"Jolly" ( mert a pasi mindenre tudott valakit,akinek a valakijének valahol valamikor ismerőse volt :) Csabi pedig megvalósította vagy keresett rá egy hozzáértőt.
Az ón színbe mindketten határozottak voltak, de igazán a dekorációs bemutatónkon felállított ón-zöld asztalunknál lettek biztosak.


Az asztalokra zöld fedő terítőt raktunk, hogy zöldessége" még jobban vissza köszönjön.
Minden tányér alatt egy oldal fekete-fehér újságpapír volt. (de, hogy honnan sikerült ennyit összegyűjteni ?)


Tégla oszlopok köré fűzfaágakat fontunk, és itt debütáltak először a szirom füzérjeink.
Tovább díszítettük papír madarakkal és szívekkel, amit Rita örömmel készített. Szerintem a nő nem volt magánál, amikor megmutatta a lábait a pipinek, kész lettem. Képes volt drótból kicsi karmokat növeszteni nekik! :)

Asztaldíszeik nyírfa rönkre készültek, amiknek beszerzését szintén magukra vállalták.
Ez nem volt könnyű de Jolly Csabi ezt is megoldotta.
Asztalszámukat is egy vágó deszkájuk bánja, ugyanis sablonnak kitűnő volt.


Papírvirágok bújtak meg az igazi virágok közt, bár az igazi virágokat sem hitték igazinak.
Az ecuadori quick send rózsa megint bizonyított.


Főasztaldíszük a maradék felhasználásával készült.
Nekem ez volt a kedvencem.

Természetesen az ültető kártyáik is nyírfából készültek amit Kriszti intézett, úgy mint a papír zacskós menüt is.


Mikor azt mondták, hogy otthon találtak egy régi zsaludeszkát és arra nyomtatják az ülésrendet, az agyamat eldobtam. Volt rész amikor arra gondoltam, hogy csak ugratnak. De végre én is izgulhattam egy hétvégén, hogy miként is fog összeállni a két csapat munkája! Bomba jó lett!


Vendégkönyvnek lufikat használtunk, amik végén cetlik sorakoztak. Másnapi bontásnál láttuk, hogy még a lufikra is írtak, nem volt elég nagy a cetli.
Szertartásukhoz a nyírfát egyesítettük a fűzfával :) ennek készítése külön postot igényel.



Végül de nem utolsó sorban Kriszti csokra.
Még a kezdet kezdetén csak peoniából szeretett volna csokrot, de miután rizikós lett volna csak erre hagyatkozni, készült egy "b" verzió is.

Igazi gyönyörűség készült, odáig voltam érte.
Most megpróbálom a szokásos felhasznált virágokat összesíteni :
Rózsa: qvick send, green tea, tibet, hortenzia-snow, lisianthus, frézia, anamone, froggy krizantém, kagyló virág.
Menyasszonyi csokor: peonia, bükköny, hipericum, scabiosa, kövirózsa úgy emlékszem.

Móni

Ui: Ez egy igazi csapatmunka volt menyasszony,vőlegény és a dekoros abszolút együtt működése. Mert így is lehet.
Kriszti, Csabi öröm volt megismerni Benneteket, reméljük még lesznek közös projektjeink.

1 megjegyzés:

kriszta írta...

Hol is kezdjem... Sokat álmodoztam, milyen dekoráció is legyen a nagy napon, végignéztem milliónyi fotót mindenhol, a Ti oldalaitokon és máshol is, de amíg Veletek nem találkoztunk, nem állt össze a kép. És még ez sem volt elég, mert amikor egyben megláttam a kész dekorációt, teljesen elolvadtam. Nem hogy jobb lett, mint álmodtam, hanem mintha millió éve ismernétek, és tudnátok, milyenek vagyunk :) ennyire még mi sem tudtuk :) Szóval nagyon nagyon köszönjük a munkátokat, és azért akár hajlandó lennék még egyszer férjhez menni :)
Kriszta