2011. máj. 2.

Meghívottak régen és most

- Ha felnézek a tányérból ismerős arcok vegyenek körül! mondta egy vőlegény
Persze, ez olyan evidens lenne, de azért mégsem az. 

A távoli rokonok, szomszédok, ismerősök akikhez a szülők ragaszkodnak legtöbbször kikerülhetetlenek.
Azt javaslom mérlegelni kell, mert amennyire nem akartok ismeretleneket, éppen annyira nem érdemes megbántani a szülőket sem. 
A nagyon durva befeszülés nem tesz jót az amúgy is sokszor feszültségekkel teli készülődésnek. Az arányokkal kell óvatosan bánni, 1-2 "ismeretlennel" még nem veszik el a meghittség.

Sok évvel ezelőtt Apósomék kérésére hívtuk meg az unokatestvéreit és azok gyerekeit az esküvőnkre.
Aztán ezek a gyerekek felnőttek, többet sose láttam őket.
Mindaddig amíg egyszer csak miközben rakosgatom ki az ültető kártyákat egy esküvőn egyre több ismerős nevet olvastam köztük.Ilyenkor az ember már maga sem tudja, hogy most tényleg jól látja? 
A saját rokonaim esküvőjét dekoráltam! 
Merthogy a dolog úgy esett, hogy mindig csak a Menyasszonnyal beszéltünk és tartottuk a kapcsolatot, ő sokszor emlegette a vőlegényét, hogy a Balázs így, meg a Balázs úgy, de konkrétan a vezeték neve nem hangzott el. 
Volt nagy meglepődés mikor nekik is elmeséltem mikor és hol láttam én utoljára az ifjú férjet. 
Túl sűrűn nem találkoztunk az életben, az már biztos, és mivel mindkettőnk esküvőjén már túl vagyunk vége is a történetnek. :)


Hőscincér szerelem


Rita


Nincsenek megjegyzések: