2011. jan. 31.

Eskövő kiállítás 2011

Idén a munkánk engedte, hogy kilátogassunk az Arénában megrendezett esküvői kiállításra.
Több visszajelzés miatt, előítéletekkel felvérteze indultam neki.
Belépéskor, gyönyörű autók régik és újak, cabriók és limuzinok fogadtak.
Valahol a távolban szólt a zene, de nem felsüketítően :) csak úgy...

Elindultunk a sorok között, olyan volt mint az Isztambuli bazár sor.
Mindenki megszólított, kezembe nyomta a saját szóróanyagát, ettől nem lettem boldog :)
Mikor pedig közelebb léptem egy-egy standhoz, már rám is cuppantak, ettől sem lettem boldog :)
Tovább haladva a sorokon ismerősöket felismerve, megörültem jó volt kicsit "szakmázni", pletykálni.
Nagy örömünkre Gábor ( herendigabor.hu ) is felajánlotta, hogy részt vesz az esküvő dekorációs bemutatónkon.

Dekoros és virágos csapatok is kivonultak, volt ki ötletes megoldásokkal, gyönyörű kompozicíokkal, de voltak akik a 80'-as évekből visszamaradt dolgokat kínáltak.

De a legtöbben ruhaszalonjukat reklámozták, mint mindig.
Sajnáltam azokat a lányokat, akiknek ott kellett magukra rángatniuk a különböző ruhákat, miközben életük párja és még 10 másik élete párja végignézi a rögtönzött bemutatójukat.

Nagy kedvencem Móri Imre is tartott egy kis kötészeti bemutatót, olyan Imiset.

A fotós soron, volt alkalmunk pár mondatot váltani a szezonról és minden másról Molnár Csabával és feleségével Molnár-Horányi Bea (molnarteskuvo.hu).
Szemben velük a Nászriportert (naszriporter.hu) sem hagytuk szó nélkül. Öröm volt Jaksa Timivel is csajosan csacsogni :) (timeapictures.com)

Mindent összefoglalva, jól éreztem/éreztük magunkat!

Móni

2 megjegyzés:

Timi írta...

Csajok!
Én is örülök, hogy megismerkedhettünk, nagyon remélem eljutok a ti kiállításotokra is!
Puszi,
Timi

Nóra Debreceni írta...

Nekem nagyon nagy élményt jelentett a kiállítás, már tavaly is voltam....
Én is hamarosan házasodom, nagy izgalommal tölt el már az előkészületek gondolata is... :)