2010. okt. 8.

Úri huncutság lenne?

Nem hiszem!
Azt kérdezte tőlem egy rendezvényszervező hölgy, hogy téééényleg vannak tematikus esküvőink?
Nem is értettem. Mi ezen az annyira meglepő?

Egyik virágkötészeti bemutató konferansziéja (elismert szakmai vezető) mesélte, hogy szerinte 3-5 év mire nálunk úgy igazán köztudatba, divatba kerül egy-egy dekorációs elem vagy szín.
Első hallásra ettől is berzenkedtünk, na, ne már.
Aztán ahogy jobban visszagondoltunk van azért benne igazság.
Mikor a 2008-as bemutatónkon kiállítottuk a csokoládé barna-ekrü színkombinációjú asztalt nagy megdöbbenést váltott ki. Abban az évben 1 ilyen megbízásunk volt, de azóta lassan de biztosan növekvő tendenciát mutat rá az érdeklődés.

Említett csokis esküvő már tematikus esküvő is volt, a vázákat csokoládé darabkákkal töltöttük fel, a rózsára csokoládét csurgattunk, a szalvétagyűrűt csokoládéból készíttettük....

Az ötlet ami körül forog a dekoráció tulajdonképpen bármi lehet! Bármi!
Csoki, kavics, bojt, marshmallow, gyümölcs, csipke, tea ...csakhogy már megvalósított példákat említsek.

Szükséges némi tudatosság, körültekintés.
De megéri, mert a simán szép helyett a végén kapunk valami olyat ami csakis kizárólag, semmivel össze nem téveszthetően egyedi és a miénk!
Soha nem fogom elfelejteni, mikor a pillecukros esküvőn bejött a terembe a vőlegény és azt mondta:
"Több esküvőt láttam, amit a lányok dekoráltak, mindegyik nagyon szép volt, de úgy érzem ez itt igazán a miénk."

Kaptam  a férjemtől egy csokit. 

Mikor elkezdtem fotózni ahelyett, hogy megettem volna akkor furán nézett :) 
Mert egyből az jutott az eszembe, hogy mennyire szeretem a cameákat. 
Van egy ilyen medálom is. Azt is tőle kaptam, lehet ő is szereti őket? :)
Simán el tudnám képzelni mint témakör, és köré építeni fel a dekorációt.
Egy kastélyt gondolnék helyszínnek, mondjuk egy barokkosat, igazi nagy cirádás kovácsoltvas kapukkal. 


A terem nagy belmagassággal, gyertyatartókra épített virágdíszekkel.... a csoki lehetne a vendégajándék.. a meglepetés program pedig egy sziluett vágó, aki (akárcsak a cameákon) kivágná a vendégek profilját.
A színvilág lehetne mondjuk fehér-ezüst-fekete.




Rita
sziluettvágó: Dluhopolszky László

Nincsenek megjegyzések: