2010. máj. 26.

Svéd hercegnő, Viktória tiszteletére

rendezett fogadásra vagyunk hivatalosak a svéd nagykövetség jóvoltából.Na nem ám vendégként, kicsit sem bánom, hanem mint dekoratőrök.
Minap kaptam a telefonhívást, amiben Bea arra kért készítsem el a hercegnő tiszteletére rendezett állófogadásra a virágdekorációkat.
Tudniillik másnap a hercegnő férjhez megy, ezért az itthoni nagykövetség is megünnepli az eseményt.
Először azt hittem, hogy valami "kész átverés" szerű vicc... de a beszélgetés végére minden kiderült.
Amikor a telefont leraktam, csak némán ültem és bambán néztem magam elé. Ami utána történt nem részletezem, a papírzsepigyár forgalmát fellendítettem :) természetesen örömömben.

Azóta megtörtént a helyszínbejárás is és a részetek kidolgozása is. A nagykövet asszony pedig engedélyezte, hogy mint történetet is használhatjuk, illetve majd a rezidencián készült fotókat is publikálhatjuk.


A dátum : 06.18







Móni

Nincsenek megjegyzések: