2009. szept. 12.

Repül a sárkány:)

Kicsit magánzó bejegyzés, de vicces látvány mindenképpen.
A hetekben ünnepeltem 34. születésnapomat.
Drága barátnőim ismét előrukkoltak valami igazán hozzám illő dologgal.
Aki ismer és mellettem utazik az mind tudja repülőgép mániás vagyok, ez biztos valami beteges vonzódás, mert a miértjét nem tudom megmondani.
Ez azért írom mert amikor Vecsés felé vezet utunk, mindig elmondom, hogy ott-ott az erdőben van egy út ami bevisz a reptér közvetlen közelébe, ahol landolnak a gépek a fejünk felett 10m-re.
Most is erre vittek nagy titkolózás közepette.
De sajnos nem álltunk meg :(
Tovább, Dunakeszi na gondoltam az is jó lesz ott is van reptér.
Na nem, kicsit tovább.
Hmmm, egy mező tele motoros siklóernyőssel.


Telitalálat.Íme:



Nos, kedves menyasszonyok ebben a formában én sem bíznám erre a fazonra a dekorációt, de a lényeg a belső egy élménnyel gazdagabb de ugyanaz az maradtam, még tudok virágot kötni :)

Móni

Nincsenek megjegyzések: