2009. szept. 28.

Esküvői fotók nem is olyan régről

Krisztina és David Londonban élnek, az előkészületek megszervezése e-mailben történt. A csokrokról az esküvői dekorációról már írtam, és képeket is töltöttem fel ide a blogba is, a honlapra is, de most mutatnék néhány profi fotót, amiket a következő kedves szavak kíséretében a napokban kaptunk:

Sziasztok!

Köszönöm a csodalatos dekoraciot es viragokat!! Fantasztikusan szep volt minden! Biztos voltam benne, hogy minden gyonoru lesz, de mikor meglattam a csokromat, teljesen elolvadtam! A repteren ugy csavartak ki a kezembol vasarnap, mert a hosszu tuk terror-gyanusak... Majd’ megszakadt a szivem, hogy nem hozhattam magammal! Anyukam meg hetekig viselte gondjat.

Par pillangot azert sikerul hazahoznom: azota az orchideainkat diszitik a nappaliban.:)

Amugy most is gondolatolvasok voltatok, mint a dekorral is: epp a heten szortiroztam a kepeket, es bejeloltem jo parat, ami esteleg erdekelne titeket. Mivel nagy felbontasuak, kimasolom oket CD-re, es jovo heten feladom postan. Remelem ez megfelel.

Millio es millio koszonet a fantasztikus dekoracioert!!! Utolerhetetlen volt az eredmeny! Mindeki teljesen odavolt az osszhatasert! Pont olyan volt mint amilyenek mi is vagyunk Daviddel: nem hivalkodo, de rettentoen reszletes es harmonikus. Imadtuk!!! Koszonjuk a fantasztikus munkat!

U.i.: a kepekrol latni fogjatok, hogy szegeny David nem a neki szant viraggal a gomblyukaban pozol: a hugom osztotta ki a ferfiak viragait, es amilyen ideges volt nem vette eszre, hogy van egy a csokorhoz hasonloan gyonyoruen osszefogott kala a volegenynek. :) Ezt azota sem bocsatottam meg neki.


A fotókat Csaba és Mona (www.naszriporter.hu) készítette, egyik külső helyszínül a ráckevei Árpád hidat használták. Szép, patinás épület a Savoyai kastély, a kertjébe rengeteg pár jár fotózkodni, és a Duna partja is hangulatos de ezek a képek a hídon, nálam ez a telitalálat.

Rita

Nincsenek megjegyzések: