2009. febr. 11.

Wellness hétvége máshogy

Igen-igen wellness hétvégére indult kis csapatunk, csak hogy átverés volt a meghívás.
Vicces kedvemben voltam mikor Ritát és Andit felhívtam.
Segítséget kért tőlünk egy kedves ismerős, Valentin napi csokrokat kellene kötni
10.000 db-ot.???????????????????????????????????????????????
Ő,Ő,Ő A,A,A és még mit tudom én mi esett ki a számból, kértem egy kis időt.
Ekkor hívtam a lányokat, természetesen belevágtunk!
Elindultunk, megérkeztünk és ami ott várt minket az leírhatatlan.
Azt gondolom aki virágokkal foglalkozik látott már mennyiséget, de megmondom a
frankót megszédültem a látványtól.
Végighallgattuk mit, hogyan stb..
Első nap totál kikészülés, második nap gyerünk drukk, harmadik nap ájulás, negyedik nap mikor megyünk már haza??
Becsülettel napi 12 órában végig nyomtuk, az eredmény csodás volt.
Mikor elindultunk hazafelé már csak 1500 körüli db hiányzott.
Ja, égő, remegő kezekkel, lábakkal és háttal tértünk haza.
Egy biztos, engem soha többet nem enged el a pasim ilyen jellegű wellness hétvégére. :)

Nincsenek megjegyzések: