2008. márc. 7.

Visszajelzések a bemutató kapcsán

Nagyon szépen köszönjük, azókat a kedves szavakat, amiket napok óta kapunk e-mailben.
Ezek a visszaigazolások mutatják, hogy nem volt hiába való a sok munka :)
Néhányat, (akiktől engedélyt kaptunk erre)közzéteszünk.

"Kedves Rita és Móni!

Köszönöm a meghívást a bemutatótokra. Megérte a korai felkelést! Tudtam, hogy régóta készültetek erre a bemutatóra, tisztában vagyok a tehetségetekkel, a kreativitásotokkal, a szakértelmetekkel, a precizitásotokkal és nem utolsó sorban a munkabírásotokkal, de mégis meg bírtatok lepni. Nehéz ezt megfogalmazni, de az, hogy egy-egy pici kis részletre nem sajnáljátok az időt, az energiabefektetést, meglátszik a munkáitokon. Nem csupán a sokszínűség, a fantáziadús megoldásaitok nyűgöztek le szombaton, hanem az a megfoghatatlan plusz is, amitől érezhető a törődés, amitől egyedivé, "élővé" válnak a munkáitok.
Remélem, még sokszor lesz alkalmam Veletek együtt dolgozni! Élveztem az ottlétet. Tetszett a Polgármester úr bevezető előadása, örültem az érdeklődők kérdéseinek, és nagyon jól esett a Mártoni Csárda tulajdonosának, illetve személyzetének szívélyes vendéglátása.
Sok sikert kívánok a továbbiakban is, mert Ti megérdemlitek!

Kassai Éva
Szín,- stílustanácsadó"



"Kedves Móni és Rita!

Barátnőmmel mentem el a bemutatótokra, és nem bántam meg. Ugyan még nincs kihez, de egészen kedvet kaptam arra, hogy férjhez menjek. Ha meglelem az "igazit", feltétlenül Titeket foglak választani. Fantasztikusak voltak az asztalok! Azon gondolkodtam, honnan jutott eszetekbe ennyi féle megoldás. Láttátok valahol? Vagy mindet Ti találtátok ki? Vállaltok mást is, vagy csak esküvőn dekoráltok? Nálunk szokott lenni a munkahelyemen két-három alkalommal nagyobb ügyfélparti, amiken eddig mindig mi díszítgettünk, mert ahogy az előadásotokon mondtátok, azt gondoltuk: értünk hozzá. De ahogy így elnéztem ezeket az asztalokat... Valamitől egészen más, mint mikor mi laikusok próbálkozunk.
Szóval köszönöm az élményt, és még biztosan találkozunk!

Csilla "


" Kedves Rita és Móni!

Nagyon örülök, hogy eljutottam a bemutatótokra, ezért érdemes volt elzarándokolnom Mártonba! Jól éreztem magam, érdekesek voltak a bemutatók, kaptam sok jó tanácsot, és igazán jól szórakoztam. Olyan lelkesen áradoztam utána a munkáitokról, hogy a nagymamám egészen elszontyolodott, amiért őt nem invitáltam meg.

Kicsit sikerült is összezavarnotok, hogy akkor én egy szerény visszafogott menyasszony vagyok-e zöldalmás terítékkel, vagy egy igazi vagány, bevállalós, naracs színnel és tökökkel. Merthogy kicsit mindkettő én vagyok. Na sebaj, ennek a kérdésnek az eldöntésére van még egy kis időm, ti pedig szerencsére mindenben partnerek vagytok.

Rengeteg fényképen láttam már a munkáitokat, ötleteiteket, de jó volt a valóságban is látni. Élőben, szinte igazi esküvői hangulattal, zenekarostól, sminkestől, gyűrűpárnástól, cukrászostól, mindenestől. Mert így lesz abból a kavargásból, - ami az ember lányának fejében ilyenkor van - , egy hibátlan, teljes egész.

Köszönöm hogy segítségemre vagytok álmaim megvalósításában!

Zsuzsa"

Nincsenek megjegyzések: