2008. jan. 30.

Nevünk jelentése

Gondoltam leírom, hogy hogyan született a nevünk.

Mikor belevágtunk a Ritával ebbe az egészbe, akkor Nekem még
volt egy kreatív hobbi boltom. ( 2002-től )
Szép lassan beláttuk profil váltásra van szükség.
Megtörtént, ezt láthatjátok ma.
A név választásnál, ragaszkodtam két szóhoz:
KREATÍV ÉS A SZIGET miután úgy gondolom, a névnek választásnak nagy szerepe
van abban amit csinálunk.
KREATÍV - A MÚLTBÓL
ESKÜVŐ - A JÖVŐRŐL!
SZIGET - A JELENBŐL ( Csepel-szigetre hajazva )

Kreatív Esküvő Sziget - első hangzásra beleszerettünk.

És elkezdtünk ezen a néven terjeszkedni, sikerrel.

Gondolom egyes emberek ezt látván, azt gondolták jól hangzó név, hát akkor
nekik is sikerülhet.
De semmi közük a névhez, inkább csak megtévesztés céljából alkalmazzák.
Az előbb már leírtam, hogy miért lett ez a nevünk ugye?
Így kedves olvasó gondolkozz el azon, mikor valaki azt mondja ki kinek a nevét lopta el?????

De még mindig ezek a dolgok visznek minket előre, még nagyobb elánnal.
Tudniillik nem dühöngünk, inkább inspirálóan hat mindkettőnkre.

Ezt szeretnénk is megmutatni ország-világ előtt 2008.03.01-én a dekorációs bemutatónkon
a Szigetszentmártoni Csárdában!!!!!!

Várunk szeretettel mindenkit!

Móni

Nincsenek megjegyzések: