2007. okt. 19.

Virágok...

Igen, ez az én " pistikém ".
A történet nem régi.
Kerek évfordulót ünnepelt a egy vállalat, a megbízás az 50 szám elkészítése
virágból, vagy virággal.
Végül a virággal verziónál döntöttek.
Kihangosítva egy kerekasztalnyi ember előtt kellett felelnem xy kérdésekre.
Nem nagyon szeretem a szereplést, de mikor rátértek arra, hogy mi a garancia
arra, másnap szép friss virágokat kapnak?
A válasz ismét, mint idén azt már nagyon sokszor elmondtuk : a virágok eqvadorból érkeznek...
Ők erre: - ez miért fontos, itthon nincs megfelelő?
Én: - hát nem annyira, és garanciát nem vállalunk érte.....

Ennek már 3 hete, 2 nappal ezelőtt beszéltem a megbízóval.
Szerintetek mi volt az első mondata?
- És,és,és,és,és, még mindig élnek a virágok, gyönyörűek.
Na, erről beszélek egyfolytában.

Még annyit szeretnék hozzá fűzni, remélem mindenki emlékszik arra 2-3 hétre nyáron amikor 40 C fok volt, volt izgalom számunkra is, vajon kibírják ezt is?
Jelenetem IGEN!!!

Móni

Nincsenek megjegyzések: