2007. jan. 23.

Megmutatom ....

micsoda fantasztikus tortát kaptam Mónitól a szülinapomra:



Szuper! nagyon örültem! Hátul a marcipánszékhuzatban még gombostű is volt, a masni pedig igazi selyemszalag.És nem ám vette! Ő találta ki és egy barátnője segítségével sk.csinálta.Amúgy amellett, hogy hihetetlenül néz ki még finom is volt, túrós, ez a kedvencem.De ami így magunk közt szólva a lényeg, hogy olyan ajándék amiből kiderül, hogy vette a fáradságot "nekem" adni, nem csak vett valamit.
Rita




Szegény Ildikó mikor kitaláltam neki , hogy szék alakú tortát kell sütnie , csak pillogott nagyokat, de azt mondta megcsinálja.
Ezúton is köszönöm neki a segítséget.Mikor már azt hitte , hogy végeztünk a marcipán felrakásával, akkor még kitaláltam, hogy a maradékból csináljunk menyacsokrot.
Az ajándékról én pedig a következőt gondolom, akinek adod az fontos a számodra, ezért nem a TESCO-s akciós szart fogod neki megvenni azzal a jelszóval , hogy csak legyen valami.
Aki pedig nem fontos annak nem veszek ajándékot.
Sajnos a mai világban ez nem természetes, hanem kötelesség, na hát én ezt nem így szereteném csinálni.
Különben nem tudjuk értékeli az arcot,reakciót amit kapunk a megajándékozottól.
Nekem megérte , kár hogy nincs róla fotó!!!!
Móni

Nincsenek megjegyzések: