Sok helyszínen dolgoztunk már, sok tulajdonos, sok teremfőnök, sok pincér...
Az esetek zömében (ezt fontos kiemelnem) "kollagák" vagyunk. Mi szolgáltatók tartsunk össze- az életérzés.
És van a maradék eset.
Ahol valamiért mintha úgyéreznék behatoltunk a felségterületükre.
Ott lihegnek a nyomunkban, ami persze már alapból is idegesítő, olyan, mint mikor a biztonsági őr követ egy bevásárló központban, és bár nem tettél semmi rosszat de egy idő után mégis nyomasztó az egész és inkább nem is veszel semmit csak kijutni hamarhamar!!
Mikor megjegyzik miért nem csinálod gyorsabban?
pedig már amúgy is kilóg a ...
vagy neki ez a szín nem is tetszik
na és?? ha egyszer a megrendelő eztválasztotta akkor ugyan neki mi köze hozzá?
hogy ezt mi nem így szoktuk!
hm, hát mi meg igen
Volt, hogy felhívtuk a megrendelő figyelmét, hogy a belépő vendégek a dekorált asztal látványától csak akkor lesznek igazán lenyűgözve, ha azt nem fogja eltakarni az asztalokra kirakott siós dobozok, ásványvizes és egyéb üdítős palackok csoportjai..
Hát ez persze van ahol nem vált ki ujjongást, és értem is én a fejemmel, mert mennyivel egyszerűbb előre kihordani, feltornyozni ezt a sok szines palackot, de gondolkodjunk már kicsit mindannyian a megrendelő érdekét nézve!
Az ifjú pár már, mint férj és feleség az esküvő vacsorán megvendégeli szeretteit, gondosan helyet, ételt, italt választ, urambátyám dekorost hív, és fizet mint a katonatiszt.
De egyikünk munkája tönkre teszi a másikét, és az egész dekoráció gondosan megtervezett és kivitelezett látványát.
Kutyakötelességünk figyelmeztetni erre, ha ezért nem leszünk szeretve hát jó, de a munkánk amivel megbíztak az legyen tökéletes.
Rita
2007. febr. 19.
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése