2010. jún. 30.

8. Lila esküvői dekoráció

A sor végére értünk III. Esküvő Dekorációs Bemutatónk asztalaival kapcsolatban.
A tavaly kezdődött nagy lila-hullám még idénre is kitart.

Míg az angolos asztalra kívülről ragasztgattuk a kis virágokat, addig ennél az asztalnál a dupla terítő réteg közé (fehér textil - fehér gyűrt hatású organza) préselt árvácskák kerültek.
(Hmmm, azt az elején nem sejtettem, hogy még a selyemvirágot sem árt könyvek közt préselni, mint az igazit! ) Ezek az alap terítőre rátett további rétegek nagyon jót tesznek az összképnek. A plusz színes terítők, rátétek (mint pl. a barack - ón asztalnál a selyemvirág csipeszek amik a terítőn is megjelentek...) fokozzák, gazdagítják a látványvilágot.

Ha nálunk még nem is annyira közkedveltek a kellék-csokrok, külföldi oldalakon már régen láthatóak, gondolok itt a lila szalagokból, a lila pillangókból, vagy a vanília-kék asztalnál a gombokból álló csokrokra.
Szerintem/tünk ezek koszorúslányok kezébe vagy kreatív fotózásokhoz akár menyasszonyoknak nagyon szép kiegészítő kellékek lehetnek!


A legnagyobb, legillatosabb (jácint, orgona)  lila asztaldíszünket Andi fotózta.
Mire becipeltem máig emlékszem lepergett az életem, közben hátul Móni asszisztált a könnyen letörő lábakról :)

                                    


Ennek a bemutató asztalnak a slussz poénja a sok kis apró részlet ellenére a pom-pom volt, nem állítom, hogy miközben készítettk őket Móni imába foglalta volna a nevem :)
De imádtam őket, és szerencsére nem csak én, de ezt majd úgyis meglátjátok még a nyáron!

Rita

Nincsenek megjegyzések: